tisdag 13 april 2010

Välkomna till mitt stökiga kök

men jag tänkte ni skulle få se hur det börjar arta sig.






Som ni ser sitter fläkten och kakel på väggen.
Det är fortfarande mycket småfix kvar. Som bla. kakellist.
Men jag har i alla fall kunnat ställa in köksgerådet i skåparna även om luckorna fortfarande saknas. Förhoppningsvis är inte luckorna allt för långt bort.
Sedan har diskhon och nya kranen kommit på plats. Men tyvärr syns detta ej så väl pga allt bråte på bänken.


Idag görs en lite låda ovanför fläkten. Eftersom vi flyttat efter den så passar inte utsuget längre så en lite låda för att dölja vår skarvning får det bli.

Fru Humla ägnar i dag tiden åt en massa ärenden som att handla kakellist, dörravslut, silikon, osv.. Trist men tydligen nödvändigt.

Förresten, diskmaskinen fungerar nu mer.. =)

2 kommentarer:

  1. Fint... det börjar liknar något =)
    Så läcker tapeten är!

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack.
    Ni är välkomna att komma och se live när det är klart.

    SvaraRadera