fredag 23 april 2010

Det står rätt still på renoveringsfronten av "grundstommen" så att säga.
Igår ringde Fru Humla till div mattläggare. Två skulle återkomma, de har fortfarande ej återkommit. Den tredje kunde komma först efter semestern och Fru Humla tyckte att han var dyr. De övriga som fick ett samtal behagade ej att svara.
Så som det ser ut just nu är familjen Humla utan tvättstuga även fortsättningsvis.

Dock har Fru Humla idag på börjat ett nytt renoveringsprojekt.
Tyvärr var frun lite otänkt och tog ingen "före" bild, men ni får se efter när det är klart.
Det är i alla fall en byrå som tidigare varit brun som nu ska bli vit.
Den är idag slipad och målad första varvet.
Så i morgon kommer andra varvet att målas. Sedan ska lite fin list sättas, benen bytas ut och lagas lite låsanordning.
Sedan kommer skåpet att ha sin placering i Humleköket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar