TRETTIOFEM
tisdag 13 april 2010
Nya bilder
som ni egentligen redan har sett.
Så här blev lådan ovanför fläkten.
Det kanske inte är det snyggaste, men betydligt bättre än att ha fläktslangar framme.
Lådan kommer att tapetseras med samma tapet som väggarna.
Diskhon med kran ser ut så här.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar