onsdag 28 april 2010

Nu är det dax för lite uppdatering.
Nu har det faktiskt hänt lite "större" synliga saker.

I går monterades de sista bänkskivorna. Bilder följer här.







Även lite nya blommor har inhandlats. Både till kök och vardagsrum


Vardagsrumsfönstret.


I morgon är det tänkt att det ska sys gardiner. Får se hur många av fönstrens gardiner som hinns med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar