TRETTIOFEM
onsdag 28 april 2010
Nu är det dax för lite uppdatering.
Nu har det faktiskt hänt lite "större" synliga saker.
I går monterades de sista bänkskivorna. Bilder följer här.
Även lite nya blommor har inhandlats. Både till kök och vardagsrum
Vardagsrumsfönstret.
I morgon är det tänkt att det ska sys gardiner. Får se hur många av fönstrens gardiner som hinns med.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar