Hallmöbeln har då inte kommit heller. Nu har det tagit 2½ vecka. I morgon kommer fru Humla att åka till den möbelaffären och fråga vart den är.
torsdag 16 september 2010
Underbart är kort
Herr och Fru Humla blev mycket glada igår när de fick ett samtal att våra väggvitriner kommit. Så här såg de ut:
Tyvärr vart glädjen kort. Eftersom de var lite transportskadade så lämnades de i dag tillbaka. Nu tar det ca 2 veckor innan vi får två nya.. *suck*
Hallmöbeln har då inte kommit heller. Nu har det tagit 2½ vecka. I morgon kommer fru Humla att åka till den möbelaffären och fråga vart den är.
Hallmöbeln har då inte kommit heller. Nu har det tagit 2½ vecka. I morgon kommer fru Humla att åka till den möbelaffären och fråga vart den är.
söndag 12 september 2010
På trettiofemman har idag IKEA's maskros monterats ihop idag. Den sitter just nu i vardagsrummet eftersom här fanns en lämlig krok i taket. Men förhoppningsvis ska den snart sättas upp i hallen.
Hallmöblen har inte kommit ännu. Men kommer förhoppningsvis nu ibörjan av veckan.
Förövrigt har mycket god middag ätits i Humlebo: Färsk älgfilé, potatisgratäng och svampsås.
Hallmöblen har inte kommit ännu. Men kommer förhoppningsvis nu ibörjan av veckan.
Förövrigt har mycket god middag ätits i Humlebo: Färsk älgfilé, potatisgratäng och svampsås.
torsdag 9 september 2010
Väntan fortsätter
inga möbler har kommit idag.. Fru Humla är lite besviken.
Önskar att i alla fall vitrinskåpen till köket kommer så operation handla på Biboköp kan inledas... =)
Önskar att i alla fall vitrinskåpen till köket kommer så operation handla på Biboköp kan inledas... =)
I väntans tider
Förra veckan beställdes ju diverse inredningsdetaljer till Humlehuset.
Så nu sitter vi bara och väntar på att de ska komma. Förhoppningsvis idag!!
Så nu sitter vi bara och väntar på att de ska komma. Förhoppningsvis idag!!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)