torsdag 29 april 2010

Småpyssel och gardiner.

Dagen har ägnats åt "lull lull".


Dessa gardiner har sytts under dagen och sitter i köksfönstret.
Nu är vardagsrumsgardinerna på gång.



Sedan har sen lilla lådan ovanför fläkten, samt biten längst ovanför skåparna tapetserats.
Sedan har en liten list spikats fast i hörnet för att dölja den fula kanten på kaklet.

(Matlagningsstöket och gardinsömnads stöket bjuder jag i dag på)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar