lördag 17 april 2010

Det renoveras fortfarande

Men det händer inte så stora grejer.
Det som har hänt idag är att golvbrunnarna i tvättstugan har bilats upp och bytts ut.
Så på måndag ska mattläggare kontaktas så då påbörjas renoveringen av tvättstugan på riktigt.

Före helgen försökte Herr Humla att köpa de två resterande bänkskivorna. Men dessa var slut på affären och inkommer förhoppningsvis till veckan.
Fru Humla längtar till skåpluckorna är klara, vilket inte borde vara allt för långt bort. Men fem luckor kvarstår fortfarande, de behöver renoveras och sedan lackas.

Men förrutom att skåpluckorna ej är klara så är det bara småfix kvar i köket. Detta blir förhoppningsvis klart under veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar