
Just nu sitter vi och beställer delar till hyllan som vi ska tillverka.

Just nu sitter vi och beställer delar till hyllan som vi ska tillverka.

Sen vill lilla fröken Humla visa vårt senaste (och enda) tillskott till Familjen Humlas stall.
Detta är den nya lampan =)
Som ni ser sitter fläkten och kakel på väggen.
Det är fortfarande mycket småfix kvar. Som bla. kakellist.
Men jag har i alla fall kunnat ställa in köksgerådet i skåparna även om luckorna fortfarande saknas. Förhoppningsvis är inte luckorna allt för långt bort.
Sedan har diskhon och nya kranen kommit på plats. Men tyvärr syns detta ej så väl pga allt bråte på bänken.
Idag görs en lite låda ovanför fläkten. Eftersom vi flyttat efter den så passar inte utsuget längre så en lite låda för att dölja vår skarvning får det bli.
Fru Humla ägnar i dag tiden åt en massa ärenden som att handla kakellist, dörravslut, silikon, osv.. Trist men tydligen nödvändigt.
Förresten, diskmaskinen fungerar nu mer.. =)
Så här ser det ut nu
Som ni kanske kan tyda så är det samma mönster på tapeten men olika färg.
Tyvärr kan vi idag inte bjuda på före och efter bilder. Men det kommer tids nog.