onsdag 21 april 2010

Vår nya kökslampa


har idag anlänt på posten.

Tyvärr är den ej inkopplad ännu.

Dock fick Herr och Fru Humla en idé att köpa en till och ha två ovanför köksbordet eftersom vi tänkt köpa ett större köksbord.
Det är dock inte tagit något beslut i den frågan.

Detta är den nya lampan =)



Idag har förövrigt Fru Humla satt fast snygga bokstäver med texten av våra efternamn på brevlådan. Sedan satte Herr Humla upp den vid ingången till huset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar