Den är dock inte riktigt klar ännu. Det är ju iof inget rum än, så ni får väl se vad som har hänt.
tisdag 2 november 2010
Nyheter i hallen
På begäran från allmänheten kommer även ett litet inlägg ang uppiffningen av hallen.
Den är dock inte riktigt klar ännu. Det är ju iof inget rum än, så ni får väl se vad som har hänt.
Mitt ovanför trappen har vi satt IKEA's maskroslampa. Gardiner har kommit upp. Tyvärr är dock Fru Humla ej nöjd med pyntningen av fönsterbänken ännu.
Den är dock inte riktigt klar ännu. Det är ju iof inget rum än, så ni får väl se vad som har hänt.
Nyheter på balkongen
Eftersom balkongen är väldigt liten så är det svårt med väldigt drastiska förändringar, speciellt så här på senhösten. Men detta har hänt:


Tidigare var golvet på balkongen 40 år gammalt, väldigt slitet och ful färg.
Nu är brädorna nya och fräscha. En annan färg, bredare och bäst av allt full längd (inga skarvar).
Nyheter i köket
Har även lite nyheter i köket:
Så här ser det ut nu med våra nya vitrinskåp. Har även en ny fruktkorg som Fru Humla gillar jättemycket... Nu måste vi bara hitta fina saker att ställa i skåpen. =)
Fru Humla handlade även nya fönsterlampor igår!
Nyheter i vardagsrummet
Nu kommer lite nyheter från vår renovering av huset:
Nu har familjen Humla beställt lite fler kanaler. I nuläget (och ända sedan vi flyttat in) har vi använt en digitalbox med endast gratis utbudet. Det blir lite långtråkigt i längden. Grannarna har tydligen Comhem så tanken var egentligen att vi skulle koppla in detta. Men igår ändrades planerna och Canal Digital beställdes. Har ingen erfarenhet av detta, men jag hoppas att det kommer att bli bra. Speciellt nu när vi har köpt en ny (lite större) tv!
I övrigt så har julgardiner inhandlats till vardagsrummet. Men de kommer inte upp i fönstret ännu. Bilder kommer då det är julpyntat och klart
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)