måndag 5 april 2010

Humleherrgården

Även idag händer saker i Humleherrgården.
Idag har "hörnskåpen" satts på plats.
Bänkskivan är på plats, dock har ej diskho och kran hunnit på plats. Men det blir.
Just nu är kaklet på gång upp på väggen =)



Bänkskivan på plats.


Hörnskåpet på plats. Nu saknas bara dörrarna och bänkskivan uppe på.
Här ser ni även våra fina tapeter och det underbara golvet.




Kyl och frys har kommit på plats.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar