TRETTIOFEM
fredag 30 april 2010
Tv bänk
Nu är tv bänken beställd
Så här ser den ut. Förhoppningsvis får ni se en bild på torsdag när den står på plats.
Just nu sitter vi och beställer delar till hyllan som vi ska tillverka.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar