fredag 30 april 2010

Tv bänk

Nu är tv bänken beställd
Så här ser den ut. Förhoppningsvis får ni se en bild på torsdag när den står på plats.

Just nu sitter vi och beställer delar till hyllan som vi ska tillverka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar