Men tyvärr fick vår dator magsjuka.
Sedan skedde flytten (vilket innebär att internet ej är flyttat än) Så nu bor familjen Humla i sitt fina lilla hus.
Renoveringarna är dock fortfarande i full gång.
Just nu läggs all koncentration på köket.
Väggarna ska tapetseras under veckan.
Skåpluckorna är på lackering. Vi väntar på kaklet och diskhon.
Nya köksstommar är uppsatta.
Nytt golv är lagt!
Jag bjuder på en bild på golvet.
Inte vårt kök dock. Det kommer senare..
Då ska ni få lite före och efterbilder oxå.




