TRETTIOFEM
söndag 28 februari 2010
Har hittat ett sängbord jag gillar:
Funderar bara på hur jag ska fixa det eftersom det inte finns i rätt färg. Får kanske pyssla lite själv
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar