I just denna skrivande stund är det den 15 februari.
Om exakt 1 månad äger vi vårt hus på riktigt!! =)
Vi kommer omgående att börja riva tapeter i vardagsrummet. De består av tapeter a la 80-tal. Med det menar jag vävtapet. Detta innebär att tapeterna borde redan vara utvalda vilket de inte är. Jag måste verkligen rycka upp mig och fara på en tapetaffär och kolla på tapeter och bestämma mig!!
Sen måste spis, diskmaskin, fläkt, frysbox, tapeter till kök, golv till kök, väggar och golv till tvättstugan. Bänkskivor, underskåpar osv osv osv väljas ut. För att inte tala om möbler till vardagsrummet!
Och vi som tycker att vi har en renovering light!
Mycket kul, men jag får ju sån beslutsångest!!!!
Men men, tapeter ska i alla fall snart väljas ut..
Så snart kommer bilder!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar