torsdag 4 mars 2010


Jag har funderat lite på tv-möbel. Jag undrar om det inte blir något som liknar detta...
Är dock som vanligt inte riktigt säker. Men det fixar sig när dagen D kommer.
Bara 1 ½ vecka kvar nu innan vi får nycklarna!

1 kommentar:

  1. Vad roligt att få flytta in i hus, och att du får börja pyssla lite i det...

    SvaraRadera