onsdag 24 februari 2010

alla dessa val

Egentligen så älskar jag det faktum att få inreda och få sakerna som vi vill. Men just nu är det en väldigt massa val. Idag är mitt problem kakel...


Vitt, grått eller svart?

Kvadrat, rektangel eller nått annat mönster?

Matt eller glansigt?


Hittade dessa: Alltså stavkaklet...
Men vi kommer att ha en mörk bänkskiva.
Och definitivt andra handtag!

Så i slutänden kanske det liknar något sånt här.. Med lite modifiering:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar