TRETTIOFEM
torsdag 18 februari 2010
??
Är detta en snygg fläktkåpa?
Jag gillar rostfria fläktar, men tycker att de fyrkantiga är såååå trista.
Men denna är rundad i framkant.
Så vad tycks?? Lämna en kommentar
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar