torsdag 18 februari 2010

??

Är detta en snygg fläktkåpa?
Jag gillar rostfria fläktar, men tycker att de fyrkantiga är såååå trista.
Men denna är rundad i framkant.
Så vad tycks?? Lämna en kommentar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar