tisdag 16 februari 2010

Detta verkar hopplöst



Har varit i dag och kollat på tapeter. Men det känns som ingenting är fint.
Antingen är de för mörka, eller för glansiga eller för lite glansiga.
Eller så har de för stort mönster eller för litet.
*Suck*
Jag hittar verkligen inga tapeter som jag gillar just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar