torsdag 25 februari 2010

Det närmar sig

Herr och Fru Humla gick igår igenom vad som är bestämt och inte.

Tvättstugan:
Golv och väggar är bestämda.
Bänkskiva är klart.
Dock inte riktigt överens hur det ska se ut under bänken.

Kök:
Köksluckor är bestämt färg, lika så med bänkskiva.
Tapeter är inte riktigt 100 bestämt, men vi har 3 tapeter att välja mellan.. Så det är bara att bestämma sig.
Kakel tror jag att jag har bestämt. Inte riktigt 100, men nästan!
Golvet är bestämt.
Alla vitvaror är också klart.
Det som vi fortfarande inte har kollat på är köksblandare och diskho. Men vi vet dock hur de ska se ut.

Vardagsrum:
Tapeter är bestämda.
Soffan är inköpt.
Bara matsalsbord, tv-bänk och vardagsrumsbord kvar. Men det har vi tänkt vänta med till vi ser hur soffan ser ut i rummet.

Tror det var allt..

Avslutar med en upplyftande bild på hur tvättstugan ser ut idag =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar