TRETTIOFEM
torsdag 9 september 2010
I väntans tider
Förra veckan beställdes ju diverse inredningsdetaljer till Humlehuset.
Så nu sitter vi bara och väntar på att de ska komma. Förhoppningsvis idag!!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar