torsdag 9 september 2010

I väntans tider

Förra veckan beställdes ju diverse inredningsdetaljer till Humlehuset.
Så nu sitter vi bara och väntar på att de ska komma. Förhoppningsvis idag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar