Idag har fru Humla varit och handlat.
Både vitrinskåp till köket och en hallmöbel har beställts.
Kommer om ca 2 veckor.
Det är bara så synd att man inte får med sig sakerna hem. Vi vill ju göra om nu!
Men men det är bara att vänta.
I morgon ska fru Humla kolla på lite tyg till hallen. Vad som ska göras med det får ni se sen.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar