torsdag 9 september 2010

Väntan fortsätter

inga möbler har kommit idag.. Fru Humla är lite besviken.
Önskar att i alla fall vitrinskåpen till köket kommer så operation handla på Biboköp kan inledas... =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar