torsdag 16 september 2010

Underbart är kort

Herr och Fru Humla blev mycket glada igår när de fick ett samtal att våra väggvitriner kommit. Så här såg de ut:

Tyvärr vart glädjen kort. Eftersom de var lite transportskadade så lämnades de i dag tillbaka. Nu tar det ca 2 veckor innan vi får två nya.. *suck*

Hallmöbeln har då inte kommit heller. Nu har det tagit 2½ vecka. I morgon kommer fru Humla att åka till den möbelaffären och fråga vart den är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar