På trettiofemman har idag IKEA's maskros monterats ihop idag. Den sitter just nu i vardagsrummet eftersom här fanns en lämlig krok i taket. Men förhoppningsvis ska den snart sättas upp i hallen.
Hallmöblen har inte kommit ännu. Men kommer förhoppningsvis nu ibörjan av veckan.
Förövrigt har mycket god middag ätits i Humlebo: Färsk älgfilé, potatisgratäng och svampsås.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar