Nu arbetas det på tvättstugans nya utformning. Arbetet är i fullgång och efter div underarbete så görs nu ytskikten på väggarna klara. Sedan är det bara att inhandla golv så ska detta läggas.
Men vi bjuder på en liten ritning av hur tvättstugan kommer att se ut.. på ett ungefär:
kommer bli huuur fint som helst!
SvaraRadera/sussie