onsdag 19 januari 2011

Status á la tvättstuga

Nu händer det saker i tvättstugan igen.
Igår placerades värmeslangen till golvvärmen ut och limmades fast. Sedan spacklades hela golvet. Därför har vi nu "gå" förbud inne i tvättstugan till i morgon.

Idag var vi och handlade AquaStop (som alltså hindrar vattengenomträngning), fox och fix.
Så i morgon ska vi börja rolla ut Aqua Stop:en, men eftersom det ska dit i flera lager så tar det ett par dagar.

Men till veckan.. Då börjar klinkerläggningen. Sen är det klart. Golvet alltså.

Då är det bara montering av all inredningen, men men det fixar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar