onsdag 29 december 2010

Here we go again

Nu har renoveringen startat igen. Nu är det tvättstugan som får sitt välbehövliga ansiktslyft. Mycket tidigt i bloggen visade vi en bild på hur tvättstugan såg ut tidigare.
Nu ser den ut såhär:



Väggarna är nu spacklade. Det fanns en massa småhål som nu är eliminerade. Taket är under målning i skrivande stund. (Eller under torkning kanske vi ska säga).
Sedan är det bara att köpa väv och sätta upp på väggarna och sedan måla denna.
Efter detta kommer golvläggaren och lägger golvet medan familjen Humla kommer att fara och inhandla nya skåpar, hoar, bänkskivor och dyligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar