tisdag 2 november 2010

Nyheter i hallen

På begäran från allmänheten kommer även ett litet inlägg ang uppiffningen av hallen.
Den är dock inte riktigt klar ännu. Det är ju iof inget rum än, så ni får väl se vad som har hänt.



Mitt ovanför trappen har vi satt IKEA's maskroslampa. Gardiner har kommit upp. Tyvärr är dock Fru Humla ej nöjd med pyntningen av fönsterbänken ännu.



För gäster har en ny hatthylla och stol att använda vid skopåtagning har inköpts. Kommer och att täcka det fula elementet med något. Även ny hallmatta kommer att inhandlas.

Den fula hatthyllan (för husfolket) har dolts av ett draperi.


En spegel har även fått bli uppsatt på väggen.


Hallen kommer dock att få vidare inredningshjälp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar