Har även lite nyheter i köket:

Detta är en före-bild!

Så här ser det ut nu med våra nya vitrinskåp. Har även en ny fruktkorg som Fru Humla gillar jättemycket... Nu måste vi bara hitta fina saker att ställa i skåpen. =)

Fru Humla handlade även nya fönsterlampor igår!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar