tisdag 2 november 2010

Nyheter i vardagsrummet

Nu kommer lite nyheter från vår renovering av huset:



Nu har familjen Humla beställt lite fler kanaler. I nuläget (och ända sedan vi flyttat in) har vi använt en digitalbox med endast gratis utbudet. Det blir lite långtråkigt i längden. Grannarna har tydligen Comhem så tanken var egentligen att vi skulle koppla in detta. Men igår ändrades planerna och Canal Digital beställdes. Har ingen erfarenhet av detta, men jag hoppas att det kommer att bli bra. Speciellt nu när vi har köpt en ny (lite större) tv!


Idag löste sig även Fru Humlas tavelproblem då den bara stod där i butiken. Detta blev resultatet!
I övrigt så har julgardiner inhandlats till vardagsrummet. Men de kommer inte upp i fönstret ännu. Bilder kommer då det är julpyntat och klart

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar