TRETTIOFEM
torsdag 3 juni 2010
Handtag
Handtagen börjar komma på plats.
Så här ser det ut:
Köket är
snart
klart!
1 kommentar:
Laila Olsson
4 juni 2010 kl. 09:08
Så snyggt det blir...
förstår att ni trivs! Hälsa Patrik och önskar er en trevlig helg!
kram
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Så snyggt det blir...
SvaraRaderaförstår att ni trivs! Hälsa Patrik och önskar er en trevlig helg!
kram