torsdag 3 juni 2010

Handtag

Handtagen börjar komma på plats.
Så här ser det ut:


Köket är snart klart!

1 kommentar:

  1. Så snyggt det blir...

    förstår att ni trivs! Hälsa Patrik och önskar er en trevlig helg!

    kram

    SvaraRadera