TRETTIOFEM
onsdag 2 juni 2010
Äntligen händer det nått =)
Idag har köksluckorna kommit hem till Humlehuset och sedan monterats!
Bjuder på lite före och efter bilder
Före:
Efter:
Som synes har handtag ännu inte monterats. Nya bilder kommer när detta har skett.
3 kommentarer:
Anonym
2 juni 2010 kl. 21:32
Vilken skillnad :) Himla nice !!!
Kram/ tina
Svara
Radera
Svar
Svara
Anonym
2 juni 2010 kl. 23:59
Vilken skillnad från förut. Snyggt.
55:an
Svara
Radera
Svar
Svara
Hanna L
15 juni 2010 kl. 11:27
Snyggt!!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Vilken skillnad :) Himla nice !!!
SvaraRaderaKram/ tina
Vilken skillnad från förut. Snyggt.
SvaraRadera55:an
Snyggt!!
SvaraRadera