onsdag 2 juni 2010

Äntligen händer det nått =)

Idag har köksluckorna kommit hem till Humlehuset och sedan monterats!
Bjuder på lite före och efter bilder

Före:


Efter:

Som synes har handtag ännu inte monterats. Nya bilder kommer när detta har skett.

3 kommentarer:

  1. Vilken skillnad :) Himla nice !!!
    Kram/ tina

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad från förut. Snyggt.

    55:an

    SvaraRadera