lördag 15 maj 2010

Nu börjar det likna något

Nu är tavlan i köket uppsatt. Så här ser det ut:


Nu saknas bara skåpluckorna. Sen börjar det bli komplett.


Finns det förövrigt nån vänlig själ som kan berätta varför min pelargon ser ut så här?



HUMLETÄVLINGEN:
Gissa vad den vita skålen har för funktion?
Som ni ser står den på bänken bredvid spisen!

Lämna en kommentar!







3 kommentarer:

  1. För att lägga "verktygen" som man använder vid matlagning i.. så man inte sölar överallt =)

    SvaraRadera
  2. Hade precis tänkt gissa på de samma just för "verktygen" för att inte smutsa ner övriga bänken :)

    SvaraRadera
  3. Såklart att det är så som ni båda redan sagt!

    SvaraRadera