Eftersom vi måste byta uttag bakom spisen i stugan innebär detta att spisen inte fungerar.
Därför valdes hemmet:
En tavla är beställd. Eller det är tre delar som bildar en tavla.Gissa i vilket rum den ska sitta?!
efter lite inspiration från annan bloggare.
Även lampan som ska sitta i hörnet.
Nu är det bara lull-lull som saknas samt att den fula antennen ersätts med en liten liten kabel.
Nu hoppas jag bara att även hyllorna i lilla humlans rum blir uppsatta. Sen ska mitt lilla renoveringsprojekt, i form av ett skåp, slipas och målas en gång till.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar