Detta hände under gårdagen:
*Väggarna är slipade och spacklade.
* Kaklet är borttaget.
*Kylen och frysen är flyttade.
* Halva köket är rivet.
* En vägg är riven (den på bilden)
* Delar av vägg mellan kök och vardagsrum är borta.
Idag:
Har vi kört bort allt skrotet som blev.
Haha stort projekt! Lycka till! Ska följa det hela med spänning, tråkigt bara att det brukar ta så lång tid, eller hur?
SvaraRaderaHälsningar
Louise
Grattis än en gång då till ert nya husköp=)
SvaraRaderaSå trevligt att kunna följa er!
Mycket jobb...
kram
Va effektiva ni är måste jag säga :)
SvaraRadera