Men tyvärr fick vår dator magsjuka.
Sedan skedde flytten (vilket innebär att internet ej är flyttat än) Så nu bor familjen Humla i sitt fina lilla hus.
Renoveringarna är dock fortfarande i full gång.
Just nu läggs all koncentration på köket.
Väggarna ska tapetseras under veckan.
Skåpluckorna är på lackering. Vi väntar på kaklet och diskhon.
Nya köksstommar är uppsatta.
Nytt golv är lagt!
Jag bjuder på en bild på golvet.
Inte vårt kök dock. Det kommer senare..
Då ska ni få lite före och efterbilder oxå.

ojoj... ska bli såå kul att följa er! Snyggt golv, ska ni ha så stort kök också? Mitt drömkök är med en köksÖ.. det blev aldrig=/
SvaraRaderakram
Laila:
SvaraRaderanja, riktigt så stort blir det inte. Det finns de som tar bort tvättstugan i "vår" hustyp och får ett gigantiskt kök. Men jag ville ha kvar tvättstugan. P ville ha gigantiskt kök. Så vi gjorde en kompromiss..
Lite mindre tvättstuga och lite större kök. Men stort, njae.
kram N