onsdag 10 mars 2010

Har inte riktigt tid



Just nu står planerandet väldigt still.


Detta beror på att inredningschefen är fullt upptagen med annat.


Nämligen att fylla dessa:
För på måndag får vi dessa:


1 kommentar:

  1. Lycka till med flytten :) lite avunds är jag allt på att du ska skaffa hus... jag vill också ha... men det får bli senare i livet. Har ju själv andra planer och allt går ju inte göra på en och samma gång.

    SvaraRadera