Lycka till med flytten :) lite avunds är jag allt på att du ska skaffa hus... jag vill också ha... men det får bli senare i livet. Har ju själv andra planer och allt går ju inte göra på en och samma gång.
Lycka till med flytten :) lite avunds är jag allt på att du ska skaffa hus... jag vill också ha... men det får bli senare i livet. Har ju själv andra planer och allt går ju inte göra på en och samma gång.
SvaraRadera